Zwroty i reklamacje

ODSTĄPIENIE OD UMOWY

Zakupiony towar nie spełnia Twoich oczekiwań? To żaden problem!
Zwrotu możesz dokonać w terminie 30 dni od momentu odebrania zamówienia od sklepu internetowego Artmaker.pl.

Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje, jeżeli zamówione produkty to rzeczy dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, których po otwarciu nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych.

1. Przed upływem 30 dni od odebrania przesyłki, wypełnij formularz zwrotu z załącznika lub poinformuj nas o chęci dokonania zwrotu na adres e-mail: sklep@artmaker.pl
2. Dokładnie zabezpiecz towar i zapakuj wraz z wypełnionym formularzem.
3. Wyślij przesyłkę TYLKO I WYŁĄCZNIE pod adres:

artmaker.pl
SOWINS
Kolonia Bilew 12
98-100 Łask

4. W ciągu 14 dni od daty odebrania przez nas przesyłki, otrzymasz zwrot płatności.

W przypadku odstąpienia od umowy, zwrócimy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy.

Zwrotu płatności dokonany zostanie przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji. Zwrot płatności może zostać wstrzymany do czasu otrzymania towaru lub do czasu dostarczenia nam dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
Kupujący odsyła towar na swój koszt.

Wnosimy o odesłanie lub przekazanie towaru niezwłocznie, a w każdym razie – nie później niż 14 dni, od dnia, w którym poinformowali Państwo nas o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni na adres:

 SOWINS Kornel Sowiński, Kolonia Bilew 12, 98-100 Łask
z dopiskiem:
„Zwrot – sklep internetowy ARTMAKER.PL”.

 

Uprzejmie informujemy, że będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu zakupionych produktów. Zgodnie z art. 34 ust. 4 ustawy o prawach konsumenta, konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia: charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. 

 

 

 

REKLAMACJE

Szczegółowa procedura reklamacji produktu:

1. Napisz do nas na maila (sklep@artmaker.pl), w którym opiszesz co dokładnie stało się z Twoim produktem. Jeśli to możliwe – załącz zdjęcia, które zobrazują wadę. Możesz wypełnić formularz reklamacji, który dla Ciebie przygotowaliśmy. Wydaje nam się, że takie rozwiązanie ułatwi Ci proces zgłaszania problemu, przyspieszy go, a także oszczędzi nam pracy.

2. Reklamowane produkty należy zabezpieczyć i zapakować wraz z wypełnionym formularzem, który znajduje się poniżej, a następnie wysłać pod adres reklamacyjny:

artmaker.pl
SOWINS
Kolonia Bilew 12
98-100 Łask

Produkty można dostarczyć tylko poprzez ich wysyłkę na powyższy adres. Nie ma możliwości osobistego dostarczenia przedmiotu reklamacji.
Przesyłka realizowana jest na Twój koszt – który zostanie zrekompensowany w przypadku pozytywnie rozpatrzonej reklamacji.

3. W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego. Nie przyjmujemy paczek za pobraniem.

4. Jeśli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego produktu lub zwrot wpłaty.

5. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej przez nas decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy do Ciebie reklamowany produkt na nasz koszt.

W razie pojawienia się jakichkolwiek wątpliwości – pozostajemy do Twojej dyspozycji i służymy pomocą. Zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: sklep@artmaker.pl
Lub telefonicznie pod numerem: +48 22 230 2019
Z chęcią udzielimy Ci wszelkich odpowiedzi także na Messengerze!
Możesz skorzystać również z gotowego formularza, znajdującego się w zakładce Kontakt.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl